1 vecka och 1 dag

wtf, jag har missat att dela med mig av en vecka och en dag av mitt liv.

jag har...
*köpt en egen lap WIIIIEEEEE
*varit berusad (för att vara jag, för att vara någon annan näää)
*skapat ihop en fest...
*sett till att vara trevlig
*joggat/gått fucking olagligt tidigt på morgonen... Mer om det senare...
*missat att bada med mina hjärtam m & m...

Varför denna bloggtorka?

Ehhh har ni sett vädret? Plus att jag har semester, det händer inte speciellt mycket alls.

Dottern har fyllt 2, hon fick bla en sparkcykel som blinlkar och sjunger japansk teckno pop.
Nackskott på den som uppfann den.
Nackskott på den som uppfann föräldrakärleken, det var nämligen vi som köpte den TROTS att vi sett och hört spektaklet... Eftersom dottern åkte runt i affären och älskade skiten... Vi kunde inte stå emot.

Joggingen ja...
I min senaste amelia fick man med ett 6 veckorsprogram... det ska jag följa, jag och alla andra lönnfeta medelålders kvinnor som har en dröm om minde bukfett som förmodlgen aldrig kommer slå in eftersom kakor, godis chipps och choklad är viktigare än livet själv vissa (alla)dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0