att kräkas offentligt.

Jag är på förbannat trött på mig själv.

Jag är less less less på mina dåliga undanflykter, kassa försök till ett bättre jag. Så jag tänkte testa något helt nytt... Något jag aldrig gjort (nu ljög jag jag gjorde det några ggr på högstadiet) Jag har under sju års tid fått höra från min man att jag borde testa detta. Jag blev senast för ett par veckor skitsur för att han åter igen tog upp detta. Jag höjde rösten och så att FATTAR DU ATT JAG INTE VILL? JAG ÄR INTE INTRESSERAD!!! JAG VILL VERKLIGEN INTE. HUR SVÅRT SKA DET VARA SLUTA TJAAAAAATAAAAAAAA!!!!

Men så smög sig en dödslängtan på ...

Igår när jag för 200500 gången gick in med en klarvaken dotter och satt med facebook i mobilen kände jag att nu är det dags. Jag håller på att bli galen. Jag satt och nöp mig i magen och kännde att jag förlorat.

Jag satte in annons efter en personlig tränare på fejsan... Betalning: Blod svett och tårar. Jag skulle ju självklart lagt till OCH KRÄKS.

Min vän M. Hälso förslog åter igen denna dödliga aktivitet som alla tjatar om.

Så jag tänkte javisst! Jogging it is... Så jag reste mig gick ut till maken o sa jag ska ut o springa... Tror du jag klarar mamma o pappa och tillbaka (800 steg typ... det x2 är ju 1600) Frågade Hälso och hon föreslog 30 min... TRETTIOOOO minuter!!!!
Jag kan 2.

Men jag gick fort tills ingen såg mig, sen joggade jag tills jag hade ont i tänderna, SANT! Se gick jag, joggade tills det värkte i tänderna, gick igen sen joggade jag tills jag ville dra ut tänderna. Det hela var väl kanske över på 20-30 minuter, jag har ingen aning. Jag skickade ett meddelande till Hälso innan jag tog första löpsteget. Så det är lätt kollat.

I a f så hatade jag varje minut och ville bara kräkas eftersom det gör ont i munnen att jogga. Jag gjorde inte det men iaf.

Men jag ska ut imorrn igen, det måste ju sluta sätta sig i tänderna och tandköttet någongång.

Att jogga ska ju vara bra för själen har jag hört och jag förstår det nu. Eftersom man knappast överlever så lämnar ju själen jordelivet och har det bra på någon fest på något roligt place...

Alltså är jogging bra. För själen, inget annat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de jag som är hälso M ? =)

Du måste tycka de du gör är skoj! kul! avkopplande!

det ska inte vara en pina, då ger de inget.. de ska vara en skön känsla... =) annars ger dig ingeting..

kämpa på! =)

2009-06-25 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0