fel av mig. (den rättade versionen)

Det är inte rosa det är typ turkos eller ljusblå som reklam grejen är... Hur som så kan man tävla och vinna intimraknings produkter... 
Man tävlar genom att frisera könshår, tecknat förstås:-) men ändå. Jag undrar hur snacket gick på kontoret när de kom på tävlingen.

Bara så ni vet så mobilbloggar jag nu, därför har jag bara små bokstäver. Jag orkar inte ändra nu.

Status: sitter på golvet i sonens rum det är kolsvart, i trådstring linne, tröja och kofta.

Förklaring:
Klädsel-string: hade enorma gördeltrosor på mig och för att hålla de frächa längre hade jag trådarna under. observera att trådtrosor gör sig inte så bra på en trött röv.

Position: jag visste att jag glömt laddaren till mobilen i sonens rum och att den satt i, så istället för att ta laddaren till mobilen tog jag mobilen till laddaren... enkelt va?

Jag rättar allt imorgon på vanliga datorn... tills dess är det gissning på de ord som t9 valt själv. ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0