FETA UNGDOMSPOÄNG!!!

Glöm vuxenpoäng! Jag har plockat ungdomspoäng idag och ikväll. Ungdomspoäng är det nya svarta.


För det första fick jag sitta vid ungdomsbordet på studenten.
För det andra pratade några av dem med mig (efter ett kraftigt intag öl men skitsamma. Dom alltså inte jag!) 
För det tredje så var det värsta partajet ikväll och flera av dem pratade FRIVILLIGT med mig.
För det fjärde frågade de om jag skulle med ut.


Jag är ju i stort sett 20.

När man läser detta skulle man kunna tro att jag har haft ett kraftigt alkoholintag under dagen men nääää. Jag är bara så sjukt trött, jag känner mig nästan berusad av det...

Hoppas M haft det trevlig på sin dag.

Maken är på birka kryssning med jobbarpolare, han har fått feta vuxenpoäng av det... kan handa att han får avdrag pga crazypartyhändelser med de vill jag inte veta något om.

Imorgon var det tydligen fest igen... kan ju bli kul o då är Maken hemma så då kan jag titta aningen djupare i glaset.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0