ibland så händer det...

Annars då?

Hjälpt grannen med studentmaten- smakat av potatis salladen 5 ggr, tjuvrökt, druckit kaffe o sen skurit tomater. Shit vad hade de gjort utan mig. M hade fått hoppa över studenten.

Jag var där igår med, inte bara tjuvrökte jag, jag smygsöp med... 2 små amanått fick jag i mig... och igår skar jag potatis och läste aftonbladet... jag är väldigt viktig i denna student.

Nä men seriöst, jag ska upp och sminka henne kl NOLLSEXTRETTIOOOOOOO, det är fan astidigt!

Det ska bli kul med student.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig bara. Jag vill vara ungdolmlig o cool... inte trettio och se sådär patetisk ut som vi i min ålder gör när vi tror att vi är inne.

Eller vi är inne, vi är skitmoderna, för tre år sen... Men men... jag är trettio och då är man per automatik patetisk, det går inte att fly från det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0