Tisdagen

maddo:
Tisdagen förlöpte på följande sätt:
Satt uppe till 5 på måndagnatten så humöret var sisso under tisdagen. Barnen och jag var hos mormorn o morfarn och badade i plaskpool och badbalja. Dottern retade sin bror till vansinne genom att stänka så tillslut fick hon poolförbud.

Sen gick vi hem till oss och latade oss på gaveln.

Gjorde inte ett skit tills maken kom hem, då cyklade jag till ica för att handla lite... min vana trogen handlade jag alldeles för mycket och cylade hem med en överlastad cykel. Det var typ det.




Kommentarer
Postat av: Anonym

bravo! bra du håller mig updated. =)

hade de vart jag hade jag nog gjort desamma..

badat pool hos mamma o pappa oh latat mig dagen lång i en brassestol... =)

2009-06-25 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0